Powered By Blogger

Monday, June 7, 2010

.......Suatu Penantian.......

aku berhenti berharap...menungu datang gelap...sampai nanti suatu saat xda cinta ku dapat..

kehilangannya dlm hdup ku bnar2 mninggalkan ksan yg bgtu mndlm dlm hdup ku..xda nya d cc ku bgaikn sehelai kertas kosong yg x d gunakn..Dia lah sgalanya bgi ku kerna hnya dia yg brtkhta d ati ku kini dan slamany..

sukar untuk ku lupaknnya wlupun ku hny mngenalinya sekejap tapi ia bagaikan bertahun lamanya..sukar untuk ku luahkan apa yg ku rsa trhdapnya...kerna kini dia telah bersama dgn org yg d sayangi...

aku cuba untuk melupakannya tapi ia x berhasil...mkin aku cuba tuk mlupakn mkin kuat aku mngingatinya...aku cuba untuk mncari pnggntinya...tapi x mmbuahkan apa2 ksan...khdiran dlm hdupku amat brmkna dan xkan mdah untuk d gnti..

kini aku hnya mnnti kepulangannya yang aku sndiri ketahui ia xkn berlaku...aku kini hny berserah pd Allah SWT kerna semua d tgan-Nya...aku ingin di ketahui yg aku kn ttap syg kan dirinya wlupun ku xbisa memilikinya...dan aku kn mnunggunya sampai ke hembusan nafas trakhir ku...

No comments:

Post a Comment