Saturday, October 23, 2010

kesimpulan cita adam dan ayu...

permulaan cinta mereka brdua mmg sgt indah dan cukup romantica...pergaduhan dlm perhbngan 2 ialah mslah biasa yg akn d hrungi stiap insan yg ingin bercinta..sdngkn lidah lagi tergigit inikan pula kita..kisah mereka merupakan sesuatu kisah cinta yg akhirnya trputus krna brjauhan dan campur tangan org yg ketiga..setiap prkara yg cuba mereka lakukn untuk berbaik akhirnya xbrhsil krna hasutan...aku nk ckp pun xlh..sdih ati dan pilu bila aku trkenangkan kisah mereka..bnyk kenangan manis yg shingga ke ari ini adam xdpt lupakan..tp dia redha krna mungkin bukan jodoh dia dgn ayu..tp jauh d sudut ati nya dia masih sygkn ayu wlupun ayu dh ada pnggnti yg tlh mnggnti kn tmpt nya..ini lah cinta seorg lelaki yg setia wlupun hnya kn brlaku di alam fana cinta...
sekian..

*sorry cita xdpt nk d truskan*

created by'
iori kazama yagami_2221

Tuesday, October 19, 2010

kring2..kring2...(lagu sean kingston beautiful)
adam: hello..assalamualaikum..
zul: waalaikumsalam..nie adam kn??
adam: yup.. nie adam brckap..nie sapa??
zul: kau xprlu tau aku sapa..
adam: alahai mamat sorg nie..dia call aku..tp xmau gtau sapa..
zul: semua 2 xpntng..ada hal lagi pnting aku nk tny kat kau...kau dgn ayu nie apa??mksd aku hubungan korg??
adam: ish2..indah sgh bhsa kau kn..ank sapa la nie..aku dgn dia in a relationship..
zul: owh..it dat so..aku dngr kata kau dgn ayu dh xda apa2..sbb 2 aku nk tau..
adam: klu aku xda apa dgn ayu skali pun knapa??
zul: klu xda apa2..aku nk ambik ayu jd awek aku..aku dh lama minat kat dia..
adam: minat??weyh.. kau nie sapa??
zul: jgn la marah..aku nk tny..aku tkut nt kau cri aku pkl aku plk bila aku try ayu..
adam: aku mmg dh hlng ksbran dgn kau..wlupun aku xtau kau nie sapa..dr mana kau dpt num aku??
zul: 2 kau xperlu tau..
adam: aii.. mangkuk tingkat pny bdk..kau nie dh lama hidu oksigen sgar ka?? atau kau nk hidu oksgen guna tank??
zul: aku bkn nk cri gado dgn kau..
adam: so apa lagi..blah la..
zul: aku nk nshat kan kau.. jaga ayu sblum aku ambik..
tutttt.....
adam: anak halim punya budak
adam: masuk ari nie dh genap aku xjumpa ayu..kasih dan rindu aku nie mmg dh xterkata..aku call dia tp dia xjwb..apa sala aku...
kring2..kring2..
adam: hello...assalamualaikum..
lisa: waaliakumsalam..nie adam kan?
adam: ya saya..sapa yg brckap ewk??
lisa: nama saya lisa..kwn kpd ayu..awk nie bf ayu kan??
adam: ya saya..ada apa2 yg blh saya tlg??
lisa: xda apa2..just nk gtau awk smtnhg..
adam: bnyi mcm sirius ja..apa kh smtng2 2??
lisa: is about ayu..she..she..
adam: kenapa dgn ayu??dia skit ka??
lisa: x.x.x..brat ati nie nk bgtau kat awak..
adam: klu awk xgtau lg2 brtmbh berat ati nie..
lisa: maaf la..sy bukan nk kcu tepi kain org..but i can't stand the way she treats u, adam..sbnrny dia xjwb call awk,, sbb...
adam: hmm..sbb apa lisa??
lisa: dia kuar dgn zul..
adam: zul? sapa zul nie?
lisa: ntah la..apa yg dia gtau kat saya just a fren..
adam: a fren?? klu mcm 2 xpa la.. jnji jgn lbih dr 2..sbb sy tau lisa xkn bt sy mcm 2..
lisa: awk trlalu baik la adam..anyway sorry gnggu..
adam: it's ok.. take care..
lisa: i will.. salam
tuttt..tuttt..tuttt..
adam: zul? sapa laki nama zul nie??
lisa: ayu..oh..ayu...
ayu: napa?
lisa: kau x call adam ka? aku tgk dh lama kau x call dia..
ayu: aku bz la lisa..bnyk assgnmnt nk kna bt..
lisa: apa kau ckp? assgnmnt? kau kluar dgn zul blh ja aku tgk..
ayu: ala..dia pun kt sana duk kluar dgn pmpuan lain..
lisa: kau nie..mana kau tau dia bt mcm 2??
eddy: ala lisa..kau 2 tkut dgn balak kau..ayu..kau kluar ja dgn si zul 2..
lisa: ed..kau nie..kwn jnis apa nie??
eddy: kau jgn sibuk kay..la ayu..kau ingt kat dia pun xguna..dia kat sana duk enjoy dgn pmpuan lain..jgn trtipu dgn laki...
ayu: btul ckp si ad 2..
lisa: hmm..ikut la..aku xmau msuk cmpuq...
ayu: k lah.. aku nk kluar dgn zul jap..bye2
adam: angin kau tlg smpaikan pesan aku pd ayu yg hny dia aku sygi dan cintai...
(sambil memetik gitar)
adam: Tanpa mu aku la yang rindu..Tanpa dirimu hilanglah manjaku..Kasih mu adalah naluriku...Cintamu hanya di hatiku...Izinkan aku selami hatimu...Izinkan aku bisikkan cintaku..Janjiku pada kau yang satu..Diriku hanyalah untukmu..Engkau lah yang satu..Pujaaan hatiku...Sucinya cintaku padamu...Sayangku hanya kau yang satu...Kasih dah rinduku milikmu
farid: hmmm..dh truk dh aku tgk si adam nie..nk kata muka xencem blh la tahan jugak encem dia.. weyh adam..dh2 la..nt mai si RS xpasai2 ang dgn aku kna..
adam: ish kau nie..bg la salam dulu..yg kau dgn berserban nie dr mana??
farid: aku bru blik dr main snooker..
adam: main2 plak dh si mangkuk nie..
farid: dah tau tny ag..aku td p masjid la..yg ang nie dh smbhyg ka blum??perut aku nie dh duk bt konsert af..
adam: aku dh smbhyg dh..tnggu ang la..aku pun lapar gak..nk mkn kat mana??
farid: la tau plak lapaq..aku ingt org duk angau ni xtau lapaq..bgus2..kita p prkna nasi kandaq..
adam: bnyk la ang pny nasi kandaq..ingt penang ka??
farid: ok2..aku ikut ang la..
adam: hmm..kita p mkn tomyam gong..
farid: blh jgak...
adam: apa lg..lets go...

lagu untuk adam dan ayu

Tajuk/Lirik Lagu: Kau Yang Satu
Penyanyi: Wow

Tanpa mu aku la yang rindu
Tanpa dirimu hilanglah manjaku
Kasih mu adalah naluriku
Cintamu hanya di hatiku

Izinkan aku selami hatimu
Izinkan aku bisikkan cintaku
Janjiku pada kau yang satu
Diriku hanyalah untukmu

Engkau lah yang satu
Pujaaan hatiku
Sucinya cintaku padamu
Sayangku hanya kau yang satu
Kasih dah rinduku milikmu