Powered By Blogger

Tuesday, October 19, 2010

adam: angin kau tlg smpaikan pesan aku pd ayu yg hny dia aku sygi dan cintai...
(sambil memetik gitar)
adam: Tanpa mu aku la yang rindu..Tanpa dirimu hilanglah manjaku..Kasih mu adalah naluriku...Cintamu hanya di hatiku...Izinkan aku selami hatimu...Izinkan aku bisikkan cintaku..Janjiku pada kau yang satu..Diriku hanyalah untukmu..Engkau lah yang satu..Pujaaan hatiku...Sucinya cintaku padamu...Sayangku hanya kau yang satu...Kasih dah rinduku milikmu
farid: hmmm..dh truk dh aku tgk si adam nie..nk kata muka xencem blh la tahan jugak encem dia.. weyh adam..dh2 la..nt mai si RS xpasai2 ang dgn aku kna..
adam: ish kau nie..bg la salam dulu..yg kau dgn berserban nie dr mana??
farid: aku bru blik dr main snooker..
adam: main2 plak dh si mangkuk nie..
farid: dah tau tny ag..aku td p masjid la..yg ang nie dh smbhyg ka blum??perut aku nie dh duk bt konsert af..
adam: aku dh smbhyg dh..tnggu ang la..aku pun lapar gak..nk mkn kat mana??
farid: la tau plak lapaq..aku ingt org duk angau ni xtau lapaq..bgus2..kita p prkna nasi kandaq..
adam: bnyk la ang pny nasi kandaq..ingt penang ka??
farid: ok2..aku ikut ang la..
adam: hmm..kita p mkn tomyam gong..
farid: blh jgak...
adam: apa lg..lets go...

No comments:

Post a Comment