Powered By Blogger

Wednesday, September 15, 2010

farid: ish2..apa kena la dgn mmber aku sorg nie..weyh adam..ang ok x??muka mcm cokodok basi aku tgk..
adam: kau farid..xda apa la..aku ok ja..
farid: ala suda la..aku bkn knai ang sehari dua ang tau..ini mesti pasai ayu..cita la kt aku..
adam: ntah la..aku tgk dia lain sgt sjak akhir2 nie..
farid: lain yg mcm mana 2?
adam: ntah la..td aku call dia..ckp mcm xnk ckp ja..
farid: sabaq ja la..tp ang ada bt apa2 ka??mksd aku bt dia skt hati ka??
adam: setahu aku la..xda..
farid: hmm..
adam: aku rs mngkin dia jelez sbb aku duk g stdy dgn classmate aku..
farid: dh agak dh..tp..mcm mna dia tau??
adam: dia psng spy..
farid: spy??dhsyt jgak awek ang nie..
adam: tau xpa..
farid: dah2..lbih baik ang ikut aku kita p sport com..p jogging..
adam: blh jgak..jom..

No comments:

Post a Comment